.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره برداری 10 کیلومتر چهارخطه کردن محور هراز با حضور وزیر راه
10 کیلومتر از طرح چهارخطه کردن محور هراز با حضور وزیر راه امروز بهره برداری شد.

به گزارش شمال نیوز ، حیدرنوروزی، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در مراسم افتتاحیه ۱۰ کیلومتر از طرح تعریض و بهسازی محور هراز با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی گفت: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ۶۰۰ میلیارد ریال است.

نوروزی افزود: این طرح توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در دست اجرا است و در ۱۰ کیلومتر، دو دستگاه تونل به طول یک کیلوکتر و یک دستگاه پل بزرگ ۴۲ متری و هشت کیلومتر دیوارسازی انجام شده است.

وی گفت: تعریض و بهسازی سه کیلومتر از مسیر نیز توسط شرکت سازه کار انجام شد که شامل سه هزار و ۳۰۰ متر دیوار وزنی و مسلح با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران افزود: ۵.۲ کیلومتر از مسیر نیز توسط شرکت پارکت شامل یک دستگاه تونل ۱۸۹ کیلوکتری، یک دستگاه پل بزرگ ۴۳ متری، چهار هزار متر دیوار وزنی با صرف اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال تعریض و بهسازی شده است.

نوروزی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا نیز دو کیلومتر از مسیر را شامل یک دستگاه تونل به طول ۸۰۲ متر و ۷۰۰ متر دیوار وزنی با اعتبار ۱۸۰میلیارد ریال اجرا کرده است.

محور مواصلاتی هراز یکی از جاده‌های شریانی و حیاتی کشور بوده که مسیر پایتخت به شمال را در نزدیک‌ترین زمان ممکن محقق می‌ سازد.

محور هزار ۱۱۰ کیلومتر طول دارد.

منبع:باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازنی 30 شهريور 1395
من نمیدونم چرا پروژه های هراز رو به نام مازندران ثبت میکنن ؟ چهار خطه کردن که تهرانی های عزیز کمتر تو ترافیک باشن ، آقا جان واسه ما مازنی ها همین جاده فیروزکوه و از اونور هم کندوان جوابگو هست
soha 30 شهريور 1395
مشکل اصلی جاده هراز از نجایتا پتل چلاو است که همه ترافیک اینجاست ولی سرعت و پیشرفتی ندارد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.